Alltså, morgnarna. Sen i lördags har jag mått så illa varje morgon så jag knappt kan resa mig. Maken får mata mig med banan och sen får jag i mig lite fil också. Sen går det en halvtimme och så är jag hungrig igen. Är dålig i magen också...är väl illamåendet som sätter fart på systemet kan jag tro.
 
Igår var jag heeelt slut. Jag orkade ingenting. Maken åkte iväg till Bauhaus och jag skickade med honom en McDonalds-beställning. Fattar ni? Jag har inte ätit det sen i somras. Bröd OCH pommes, inte alls likt mig. Men nu blev det så och det var sååå gott kan jag tala om! Haha. Men nu får jag skärpa mig :)
 
Jag ska försöka ta mig till min familjeläkare nu på morgonen och ta blodprov. Jag har ju hypotyreos och vill veta att värdena ligger bra. Han lovade mig ett svar på måndag om jag lämnade provet idag på fm. Det är bara det att jag ska ta mig dit också, åka bil, promenera en bit...utan att spy eller svimma! Good luck! 
 
Ska INTE jobba imorgon. Tror däremot att jag ska jobba på fredag. Kanske halvdag bara. Vi får se...mår jag som jag mår nu så vette katten alltså...men det vore kul att catcha up läget och allt lite lätt bara innan den långa ledigheten.
 
Nej, nu ska jag äta frukost och sen bege mig...bläääää.

Kommentera

Publiceras ej