Tisdag då. Och kanske CD1 idag? Det kom ganska mycket "färskt" blod imorse när jag gick på toa, så det kan vara så att mensen är på gång på riktigt. Jag väntar på smärtan, ser nästan fram emot den så jag vet att det är mensen som kommer. Hatar dessa spottings som luras! Ja, ja. Vi får se helt enkelt. Kroppen är ju en märklig maskin ibland :) inte säkert att det blir lika varje gång man får symptom men jag är ju van med smärtan!
 
Igår var en lång dag och ikväll ska jag på föreläsning. Genom jobbet. Tänker att jag ska kompa ut några timmar på eftermiddagen så jag hinner hem och ta det lugnt en stund. Röja lite, laga lite mat. Skulle vara skönt! Hoppas att det går bara...inte alltid det blir som man tänkt sig med en blank eftermiddag i kalendern :)
 
Nåja...dags att åka mot jobbet snart...hoppas hoppas att mensen kommer nu! Fast än så länge känner jag ingenting...bara lite lite molvärk...

3 kommentarer

enlangvantan

12 Nov 2013 07:12

Den där väntan på mensen är så jobbig,man vill ju bara att det ska börja så man kan få komma igång med nästa månads försök! Hoppas den kommer igång snart så ni får börja igen!

Svar: Ja jag hoppas det! Hoppas den kommer igång snart, annars blir det till att ringa kliniken och fråga hur jag ska göra!
Drömmar och längtan

dujaghanvi

12 Nov 2013 21:26

Hoppas den kommer igång nu då, så ni får komma på rull igen. Hoppas föreläsningen var bra också - något intressant?

Svar: Nu så, tjoho! :) Nja, det var sådär. Jag kommer i kontakt med mycket människor i mitt jobb så det handlade om att bemöta olika folkgrupper. Hade kunnat vara intressant, jag hade höga förväntningar MEN det var ganska långtråkigt tyvärr :)
Drömmar och längtan

Dujaghanvi

13 Nov 2013 06:36

Åh - va skönt!

Tråkigt att föreläsningen var sådär...

Svar: Ja superskönt! Japp, hade hellre varit hemma men man vet ju aldrig innan :)
Drömmar och längtan

Kommentera

Publiceras ej