Vipps blev cd 4 till cd 1 och mensen kom med bravur. Pang sa det, och jag fick ont i magen och helt vanlig, normal mens. Eller ja, vad man nu ska säga. 

Så nu är jag GLAD att jag inte börjat spruta, vet inte hur det blivit då. Nu blir det sprutstart på onsdag och ännu ett samtal till Fertilitetsmottagningen imorgon. De tycker nog jag är galen snart, tre samtal i rad om min mens och massa frågor. Men jag tror säkert de är vana, haha. 

Alltså blev allt lite senarelagt och OM jag hade äl hade jag alltså det ännu senare. Pttja...kroppen gör som den vill, helt enkelt!

1 kommentarer

K.M.P.

01 Oct 2013 23:39

Jag tycker också att det är skitsvårt att veta vad som är mens och inte. Jag fick spottings senast och vågade vilja tro att den riktiga mensen skulle komma efter ett tag, vilket den gjorde.
För tänk om man räknar med att mensen kommer, men så är mörka flytningar allt man får?

Svar: Ja det var ju det jag var skiträdd för, att mina spottings skulle vara mensen. Tänk då om man väntar med sprutan så kommer inget mer? Usch, haha. Men nu kom ju mensen som tur är innan jag tänkte börja spruta...
Drömmar och längtan

Kommentera

Publiceras ej