På fredag blir min tös tre månader. TRE!!! Sjukt. Det där med att tiden går fort stämmer så sjukt mycket!

Imorgon är det dags för vaccin, jag är skitnervös och har tvingat min man att ta ledigt ;) jag är inte ett dugg rädd för sprutor och nålar (man är väl härdad efter allt man gått igenom) men just det där med att dom ska sticka E, det är sjukt jobbigt. Är så rädd för att hon ska få panik-ont...så jag vet inte om jag klarar av att vara i rummet :( 

Vi får se helt enkelt :) annars rullar det på! 6 arbetsdagar kvar för mannen, hela december och halva januari ska han vara pappaledig med oss! Huuur fantastiskt som helst :)

Nu vaknar lillan lite smått efter eftermiddagens promenad och vila...snart kommer nog "panikhungrigskriket"...bäst att förbereda sig :)

1 kommentarer

Dujaghanvi

29 Nov 2014 18:54

Åh va härligt att vara lediga så länge tillsammans! Ska ni göra något speciellt eller bara ha det bra?

Svar: Vi ska bara mysa! Eventuellt renovera ett sovrum men vi får se...med bebis har man ju inte allt för höga ambitioner 😅 vi ska ha dop på lucia också så det är en del att fixa till det!
Drömmar och längtan

Kommentera

Publiceras ej