Veckorna går, jag trodde jag gick in i vecka 17 i fredags men det var ju faktiskt vecka 18. Så det stämmer det alla säger, att man inte hänger med andra gången. 

Vi är hemma efter några dagar på vift. Vi har träffat släkt och vänner men det är sååå skönt att vara hemma. Fast det har varit skönt med en paus från alla renoveringar här hemma. Ny altan och nya fönster. Nu är jag trött på att renovera! Inte för att jag gör nåt men det blir ju jag som får ta marktjänsten med mat och barn. 

Idag blir E elva månader! Om en månad blir hon ett år! Lilla stora tjejen som snart går...åh. Så stor men ändå så liten. Vi köpte en gåbil till henne igår som hon röjer med. Haha, vi kommer få byta lister och ben på allt sen. 

Och imorgon eftermiddag är det dags för rutinultraljud! Hoppas allt ser bra ut och att den lille vill visa om h*n är en tjej eller kille! Inte för det spelar nån roll men jag är sååå nyfiken! Lillasyster eller lillebror?!

2 kommentarer

Dujaghanvi

21 Jul 2015 23:18

tänk! Elva månader - galet vad fort det går! Hoppas renoverandet snart är klart och oj va spännande med rulet, det går verkligen undan med denna graviditet! Låter skönt att det går fortare andra gången tycker jag! :)

Svar: Ja det går toksnabbt! Man försöker njuta men hinner knappt 😅
Drömmar och längtan

Emilie

22 Jul 2015 16:32

Åh va fort det går redan v 18!!
Snart är hon ett år!

Å snart är vår här oxå 😍 om ett år är ja nästan i samma sits som du, är nog inte gravid men med en liten kotte som snart fyller ett år!

Svar: Ja det går så fort! På gott och ont :) man vill ju att graviditeten ska gå fort men inte tiden med E, haha.
Ja det är helt fantastiskt, njuuuut för det går så fort 💕
Drömmar och längtan

Kommentera

Publiceras ej