Vecka 15 och andra trimestern är här! Konstigt det känns, det går sååå fort denna gång. Men ändå sakta?! Ja man blir inte klok av att vara gravid i alla fall ;) 
 
Vi har haft drömnätter senaste nätterna MEN läggningarna strular. Igår låg jag en timme brevid Es säng. En timme! Vi har ju en lättsövd dam annars som däckar typ 19:15 utan problem men senaste kvällarna vet jag inte vad hon pysslar med?! Haha. Nåja. 20:30-7:30 är ju drömmen ändå, sovmorgon! Men ja. Då blir ju dagarna med vila knas och inte som vanligt, så idag fick hon vara uppe till lunch och nyss däckade hon efter att ha ätit. Så får vi se, kanske dags att övergå till en vila om dagen? Vem vet. Ingen dag är den andra lik ;)
 
Vi har fått hem kallelse till RUL också, 22 juli! Längtar så mycket, men vill ändå att dagarna ska gå sakta för då är det bara en och en halv vecka tills jag börjar jobba. Jobba, ja. Eh, jag har inte ens berättat att jag är gravid IGEN än. Men ja, jag är i en konstig position nu om man kan säga så och det är inte till min fördel att berätta för tillfället. Taskigt kanske? Men jag ska berätta när jag känner att det känns rätt. Har tänkt att jag ska vänta till RUL men ja, vi får se. Dilemma...
 
Nu ska jag läsa en bok medan maken (som har semster nu, wooohooo!) är på IKEA och köper en säng till E. Ja, det är inte dags att byta än men den är på REA plus att vi tänker att hon ska få den några månader innan lill*n kommer så hon hinner vänja sig. Hoppas det går bra, vill inte köpa en spjälsäng till lill*n när E bara kommer använda sin till hon är max 2 år ändå. Hmm, jaja, det löser sig!
 
Ha en fin helg!

1 kommentarer

Dujaghanvi

11 Jul 2015 13:54

Hoppas du mår bra och att ni har en fin sommar i väntan på rulet! Kram!

Svar: Tack! Vi mår bra :) kram!
Drömmar och längtan

Kommentera

Publiceras ej