Dagarna går och jag är så dålig på att skriva här, jag vet! Jag hinner inte med. E har blivit 9 månader i veckan och på självaste 9-månadersdagen fick hon även sin första tand! Jag blev sentimental såklart, lite stort är det ju ändå. Så nu hoppas vi att det har varit orsaken till att hon ätit sådär och att matlusten kommer tillbaka snart!
 
Annars mår jag bra. Vissa dagar är jobbigare än andra. Ibland har jag sån värk, typ foglossning, så jag vet inte var jag ska ta vägen. Vill bara äta Alvedon och gråta. Men det gör jag inte. Andra dagar mår jag illa som en magsjuk, och andra dagar mår jag tipptopp. Som det "ska" vara med andra ord.
 
Och det sjuka? Jag börjar få mage! Hahaha. Alltså, med E kom den i vecka 19-20 typ...nu bara pang? Jag måste ha lösa tröjor för att det inte ska bli helt uppenbart. Ser ut som vecka 15, minst. Men ja, barnmorskan sa att det är för att magmusklerna inte hunnit återgå till sitt normala när man får barn tätt och jag vet att jag hade en delning kvar innan jag blev gravid. Så ja, det går inte att hålla hemligt så länge till om vi säger så. Men jag hoppas det går till vecka 13 i alla fall...
 
Nej, nu ska jag slappa i soffan. E sover sen en timme typ och maken är ute i trädgården. Vi hörs snart hoppas jag :)

1 kommentarer

Dujaghanvi

24 May 2015 20:04

Skönt att höra att allt verkar gå bra och framåt! :) Även om du mår dåligt ibland.. Hoppas det är sällan! Också hört att man kan få mage jättetidigt med andra (speciellt vid täta graviditeter). Min bästa kompis syntes det tydligt på i v13 med andra. Det är 20 månader emellan de barnen.. Tänk, i dec/jan har ni två! Galet! Härligt!

Svar: Puh, jag får typ gå och dra in magen och ha fladdriga tröjor jämt, haha. Är liiite tidigt att outa det känner jag. På kvällarna ser jag ut som i vecka 25 med E, men är ju rätt svullen också. Ja, det är både galet och härligt! Framför allt känns det konstigt, haha. Har inte riktigt förstått än på nåt konstigt sätt...
Drömmar och längtan

Kommentera

Publiceras ej