Längesen jag skrev här nu känner jag, herre Gud vad tiden går!!! 

Så whats new?
Vs skena åkte av igår, jaaaaaaaa vad skönt! Nu känns det som att bära på en bebis och inte en ställning!

V hade läkarbesök i tisdags och allt såg bra ut. Lilla loppan väger nu 4740g när hon är sju veckor. Kommer nog bli en liten huttis som storasyster var när hon var liten ;)

Jag har varit på återbesök hos barnmorskan! Allt såg bra ut och det är fritt fram att börja träna osv. P-piller har jag börjat med nu också. Det känns bra!

E har varit förkyld och hemma från föris hela veckan. Tråkigt när det gått så bra, men huvudsaken är att hon blir frisk. Lite rädd för bakslag på tisdag men det går nog bra...

Maken har bara en vecka kvar av föräldraledigheten nu (han tar de 10 dagarna för V nu så ingen behöver tro att han tar fl för E när hon går på föris...lagliga är vi med andra ord). Jag är lite rädd för hur jag ska klara mig själv på dagarna sen men det går bra. Känns på ett sätt skönt att dra igång vardagen på riktigt igen...

Nu ska jag röja här hemma. V sover, E och maken badar och ja...jag "städar" men fuskar lite med att skriva här ;) hoppas ni mår bra!

1 kommentarer

Dujaghanvi

07 Feb 2016 03:05

Men så skönt att bli av med skenan! Och mysigt att ni varit hemma tillsammans lite längre! Hoppas E får vara frisk! :)

Svar: Ja så skönt alltihop :)
Drömmar och längtan

Kommentera

Publiceras ej