Haha. Ja allt är kaos just nu!!! V har ont i magen, igår skrek hon flera timmar och hon sov oroligt inatt. Sååå jobbigt. Hoppas det var en engångsgrej, och att det inte är kolik eller nåt sånt, puh. Jag har sovit kanske tre timmar inatt. Men inatt ska maken ta V så jag får sova, hallelulja!

E har varit på dagis i veckan och det har gått bra. Hon skiter fullständigt i att jag går, haha. Känns nästan fel?! Men hon blir glad när vi hämtar också så ja...nu är maken och hämtar henne och så tar vi helg. Är tacksam för de 15 timmarna vi har rätt till men ärligt talat skulle det inte vara fel med 9-14 måndag-fredag istället för tisdag-torsdag. Men men!

Jag har signat upp mig på Viktväktarna i sex månader nu. Jag hade en dipp igår och bara kände att jag MÅSTE GÖRA NÅT nu. Och VV känns bra nu. Man kan äta normalt, träna om man vill (men inget måste vilket är skönt när man aldrig vet hur man får sova) och jag hoppas det ska passa mig. Tänkte köra invägning på måndag och sen börja! Ska uppdatera bloggen en gång i veckan också tänkte jag...liten sporre att det finns rätt många som läser ;)

Nej. Nu ska jag ta mig upp ur soffan och vänta hem min stora lilla tjej 💕

Kommentera

Publiceras ej