Puh. Idag fick vi för oss att åka till ett shoppingcenter i närheten. Hehe. Egentligen är jag superanti att vistas på platser med mycket folk nu med V men ja...in på Ikea och köpa ramar, köpa jacka till E och så skulle maken köpa ny mobil. Vi var där tidigt så det var folktomt, skönt...men nu dröjer det innan vi åker dit igen. Jag blev helt slut på den knappa timmen! Och dra runt på dubbelvagn? Haha!!! Man kommer knappt fram kan jag säga...

Annars flyter allt på ganska bra...E är i nån trots/testperiod så det är lite drygt. Hon testar oss konstant. Såklart normalt men gaaaaah vad trött man blir. Att de orkar? Varje blöjbyte är en kamp! Att hon inte fattar att det går fortare om hon bara tar det lugnt! Men det är väl en del av utvecklingen...eller nåt ;) gråa hår får man på kuppen i alla fall...

Jag hinner knappt med vad dagarna går. Om en vecka börjar E dagis. Är sååå osäker på om vi gjort rätt, mammahjärtat vill ha E hemma men jag tror att hon kommer älska dagis. Jag hoppas det! Många tankar...men det blir nog bra! 

1 kommentarer

Dujaghanvi

03 Jan 2016 22:13

Lycka till på den stora dagen för E! Tänk vad tiden går!!

Kommentera

Publiceras ej