Det känns som att jag bara är negativ här nu men ja, jag har helt enkelt större behov av att skriva av mig när allt är piss till skillnad från när allt är bra. För det är det såklart också! Mellan varven med kaos. 

Kan barn få kolik när de är 2,5 månad? Eller vad är det frågan om? Det skriks konstant. Konstant!!! Är det en fas? Har hon ont? Vad händer? När jag tänker tillbaka på våra månader med V har det mest varit jobbigt. Usch vad hemskt att skriva men det är ju så. 

Idag har varit en tuff dag. Själv med tjejerna med en missnöjd V och en E som inte får uppmärksamheten hon vill ha. Min syster kom över och hjälpte mig några timmar. Tack gode Gud! Men de många timmarna jag var själv gick sååå sakta. Galet. Men imorgon är det föris...tack gode Gud för det också...

2 kommentarer

Dujaghanvi

08 Mar 2016 02:34

Jag tror de kan få kolik vid 2,5 månader. Kolla upp det med BVC. Har ni provat minifom? Vi hade ju antagligen kolik på N, då hjälper inte minifom. Så hoppas att det inte är det och de dropparna kan hjälpa?! Vi bet ihop, men önskar att vi inte bara accepterat det utan gjort något. BVC var lite loja och sa att man inte kunde göra något.. Men vet att det finns saker som fungerat för andra. Kan tänka mig att det är tuffare att en av två skriker, vi hade ju "bara" en och kunde åtminstone turas om.. Skönt med föris!

Svar: Nej vi har inte testat det. Kanske får göra det om det inte blir bättre! Tack för tips :) ja BVC är ju som dom är...får inte direkt stöd eller hjälp där men ja! Bara att stå ut :) ja älskar föris!!! Räddar mitt liv just nu ;) kram!
Drömmar och längtan

Dujaghanvi

08 Mar 2016 02:37

PS man får vara negativ när det är jobbigt! Är likadan - har större behov av att skriva av mig när det är tufft! Skriv för allt vad du är värd, gött att få ur sig lite frustration! DS

Kommentera

Publiceras ej