Att lämna ett barn som är såå ledset på föris gör sjukt ont i hjärtat. Hon har inte varit där sen i torsdags så kan ju vara det. Vi skulle lämnat henne igår men "fick inte" pga personalbrist. Eller vad det nu var. Utbildning? Vet ni vad som stör mig? När folk talar om för mig att jag inte får göra saker jag får göra. De kan fråga, självklart har jag henne hemma (om jag kan!) om det är kris men fråga istället för att säga att jag inte får. För det får jag, enligt skollagen kapitel 8 paragraf 6. Fördelen med att kunna lagar ;) men men. En gång är ingen gång men två gånger är två för mycket. Vi ska få lämna henne en annan dag som kompensation säger dom så får se när det blir. Har en känsla av att de kommer låtsas som ingenting och inte säga nåt...nåja. 

Nu blir det slapp en stund. Haft en kaosnatt så vila behövs! Sen blir det lunch med en vän och hennes son!

1 kommentarer

Dujaghanvi

24 Feb 2016 16:35

Stackars E och stackars mamman! Usch va jobbigt! Hoppas det blir bättre fort! Och stå på dig, fasen att man ska behöva det, men gört!

Svar: Ja fyyy! Men det hade gått över fort i alla fall, skönt!! Men är nervös inför morgondagen nu! Hoppas det var en engångsgrej :) ja man blir trött... Klart jag kan ställa upp och ha henne hemma nån gång ibland om det är kaos men jag tycker faktiskt inte det är mitt "problem". Då får de ta in vikarier eller vad de nu vill göra men det är fel att lägga över det på föräldrarna när verksamheten brister. Ingen som sagt nåt än om nån kompensation så ska bli spännande det här ;)
Drömmar och längtan

Kommentera

Publiceras ej