Vinkade av E imorse. Vad konstigt det känns! Jag har ett dagisbarn nu (vet att det heter förskola men vi säger dagis) och det känns så märkligt! Jag ska lämna bort min dyrbaraste skatt i någon annans vård och omsorg, kommer de vara snälla mot henne? Kommer hon få några kompisar? Vem ska trösta henne när hon är ledsen, när hon gör illa sig eller bara behöver närhet? Kommer personalen ha tid med det? 

Jag vet att det sökert kommer gå bra. Klart det kommer! Men jag kan inte låta bli att känna alla känslor och gråta en skvätt. Min fina unge som jag skulle dö
för, göra allt för...gör vi rätt som gör såhär? Hoppas inte du känner dig bortvald och lämnad för att din lillasyster kommit...hoppas du vet att du är lika älskad som du varit, är och alltid kommer vara! 

1 kommentarer

Dujaghanvi

12 Jan 2016 14:23

Fint ❤️ Det kommer gå bra!!

Kommentera

Publiceras ej