Det gick bra hos ortopeden. Det kändes helt bra nu sa läkaren men sex veckor är behandlingstiden så skenan ska sitta på tre veckor till. Jag ville bara kasta ut skiten men ja, tre veckor kvar!

Vid två hämtade vi E från föris och det hade gått bra idag. Dock hade de varit ute på förmiddagen och E hade fryst massor. Vi som har köpt bra skor och overall på PoP...de tipsade om ull så jag åkte till PoP en snabbis ikväll och bad hon i kassan plocka ihop allt en fryslort behöver. Kom ut 1500 kronor fattigare. Hahaha. Nu ska hon baskemig inte frysa!!! Tycker sånt är jobbigt...mina barn ska inte behöva frysa! Jag hatar att frysa själv!

Och Vs mage krånglar än. Nu provar vi mjölkfri ersättning en stund på inrådan av BVC. Så får vi se vad som händer...ska till BVC på torsdag. Hoppas hon får ro i magen nu!

Och just ja! Ett barn hade bitit E på dagis idag! Ahhhhhhhhh vad irriterad man blir!!! Jag vet att det alltid finns såna barn i småbarnsgrupperna men jag blir galen ändå. Vill säga åt E att slå till ungen om den biter henne igen men sånt kan man ju inte säga. Hoppas det inte blir fler gånger... Är en konstig känsla man får när ens barn fått ont och man inte kunnat trösta...


1 kommentarer

Dujaghanvi

19 Jan 2016 15:55

Trist med skenan! Måste vara jobbigt att se henne med den, även om det bara är bra! Och bara tre veckor kvar, men det måste ju kännas som en evighet! ❤️ Och så plutt som fryser, det åtgärdade du snabbt tycker jag! Supermum! Och så sånt som bett..hur ska man tackla det? För jag håller med dig, man vill ju lära ungen att försvara sig, men samtidigt inte - utan vara bättre än den andra.. Gaaahh, Gud så svårt! Hoppas det inte händer igen så att problemet löser sig automatiskt! Och så skönt att det gått bra i övrigt!

Svar: Ja det är jobbigt men så skönt att det är bra nu, var rädd att vi skulle få ha den längre! Jag fick lite panik för de är ju ute så länge...E är nog som mig, en fryslort :) man kan inte hjälpa att man blir galen när nåt sånt händer, jag vet att det alltid finns men så svårt...hoppas verkligen inte det händer igen, då ska de få med mig att göra ;)
Drömmar och längtan

Kommentera

Publiceras ej