Hoppas ni får en fin midsommarhelg med sol och god mat!

Intervjun gick bra igår. V tog över snacket i början, haha. Gud vad hon pladdrade. Jag fick inte en syl i vädret, haha. Men sen lugnade hon ner sig och vi kunde prata normalt ;) det gick bra som sagt men jag kom på några saker jag skulle sagt efteråt. Varför är det alltid så? Men men. Nu ligger ödet i någon annans händer, och det blir som det blir. Men vilket kul jobb det skulle bli! Utmaningar men ändå tryggt, jag skulle verkligen vilja ha jobbet men ja. Det visar sig!

Jag hade sjukt fullt upp igår, höll igång hela dagen trots att jag sovit dåligt. Träffade en vän, intervju, hem och städa, hämta E, mata-bada-natta race och sen när barnen sov stack jag ut och sprang! Det är såååå skönt att springa på kvällen när barnen sover. Jag har gjort det två gånger den här veckan. Ska springa på söndag också. Nu ska konditionen upp!

1 kommentarer

Dujaghanvi

27 Jun 2016 23:35

Super mum!! Härligt att intervjun gick bra, härlig arbetsgivare som inte hade något emot en bebis på intervjun! Ballt! Du tycks fylld av energi med allt du hinner med! Heja dig! Kram och utfallet efter intervjun blir prima!

Svar: Ja, haha! Undrar om hon ångrade sig sen eller om det blev till min nackdel ;) tack! Kram!
Drömmar och längtan

Kommentera

Publiceras ej