Min första som tvåbarnsmamma! Blev uppvaktad med ett gäng pocketböcker jag önskat mig. När jag nu ska ha tid att läsa, haha ;) nejdå. 

Vi är förkylda igen. Haha. Typ. Mest tjejerna. Hoppas E blir frisk till tisdag så hon kan gå på dagis! Har massa kul planerat den här veckan, men såklart går barnen och deras hälsa först. Men det fattar ju alla. 

Annars flyter allt på bra. Och just ja! V sov sin första hela natt inatt! 19:30-06:30!!!!!!!!!!! I egen säng och allt. Herregud. Men jag tar förgivet att det är en engångsgrej så jag inte blir besviken ;)

2 kommentarer

Dujaghanvi

29 May 2016 19:56

Härligt med böcker..även om det kanske dröjer innan du kan läsa dem..den som väntar på något gott..;) och heja V! 👏🏻👏🏻👏🏻❤️ hoppas det fortsätter om jag förstår skepsisen...

Svar: I sommar hoppas jag på 😃😘
Drömmar och längtan

Dujaghanvi

29 May 2016 19:57

Och GRATTIS på morsdag förstås!!❤️

Kommentera

Publiceras ej