Vad ger jag mig in på? Vi har bestämt att jag ska vara föräldraledig till 1 oktober. Känns läskigt. Jag vill vara hemma mer, men min man vill också. Och jag vill att han ska! För oss är det viktigt. Men ändå! Puh. 

Imorgon ska jag på intervju för ett nytt jobb. Sååå läskigt. Extremt oförberedd osv men det går som det går, liksom. V får hänga med, det får bli så. Hon är ju så snäll jämt så det ska inte vara några problem alls. 

Det är en rätt stor utmaning faktiskt det här jobbet. Men det blir som det blir. Jag vill vidare! Behöver det! Men det är läskigt såklart. Man vet ju vad man har och vad som förväntas av en men man vet inte vad man får, så är det ju. Men ja, man måste våga för att vinna :)

1 kommentarer

Dujaghanvi

22 Jun 2016 23:31

Åh så spännande!! Stort lycka till!!

Svar: Tack!
Drömmar och längtan

Kommentera

Publiceras ej