Dag 3 gick bra, börjar redan vänja mig med sprutorna. Däremot är jag nojig att det verkligen kommer vätska och att jag gör rätt. Jag är nog universums nojigaste människa, måste veta att allt går rätt. Skulle helst se vätskan åka in i kroppen och ut i blodet för att vara säker ;)

Ikväll ska vi ha fest på jobbet men jag tänker inte gå. Har sagt att jag ska gå men jag har ingen lust plus att jag tycker det är jobbigt med sprutan. Min sköterska sa att jag ska ta samma tid varje kväll, och isåfall kommer jag få smita iväg till toaletten och ta sprutan vilket känns inte kul alls. Ska iväg imorgon också så det räcker med en dag jag får ta med sprutan, smuggla in den på toaletten och spruta. Som en missbrukare typ ;) men men! Känner mig som en tråkmåns men då får det väl vara så. Jag ska skylla på huvudvärk.

Nej nu blir det frukost och sen jobb. Skönt med fredag i alla fall :)

Kommentera

Publiceras ej