Idag fyller jag år! 28. Herre Gud, hehe. Jag har såklart spenderat dagen med E, som är förkyld. Stackarn. Snoret rinner som en kran och nu hoppas vi det stannar där så vi slipper feber och annat dumt. Hoppas hon blir frisk snart! Hon sover lite oroligt ikväll, jag har redan varit in ett par gånger...hoppas natten blir bra i alla fall...
 
Maken hade gjort en skattjakt till mig imorse, haha. Vaknade till frukost i kylen och under smörgåsen låg det en lapp där det stod att jag skulle titta under tallriken. Där hade han skrivit ledtråd till nästa ledtråd och så höll det på ett tag (en timme för att vara exakt, jag är sååå dålig på ledtrådar tydligen), tills jag kom fram till skatten. Ett fint paket med tre Globalknivar fick jag! Herre Gud, vill inte veta vad de kostade! Har drömt om EN sån länge och nu har jag tre, tjoho! Världens bästa man har jag! Till middag blev det sushi, mmm. När jag var gravid med E vågade jag aldrig äta sushi men jag har läst och frågat barnmorskan och man får äta sushi när man är gravid, det står på livsmedelsverkets hemsida. Så jag kör på det och äter med måtta :) jag ÄLSKAR sushi men äter det för sällan!
 
Nu ska jag slappa i soffan (som vanligt) och så ska jag äta en bit tårta som blev över från gårdagens kalas. Mmm...

1 kommentarer

Dujaghanvi

25 May 2015 20:32

Stort grattis på födelsedagen! Och gulligt med skattjakt! :)

Svar: Tack! :) ja men eller hur, han kan han :)
Drömmar och längtan

Kommentera

Publiceras ej