Jag fattar ingenting av nya blogg.se. Hatar när de gör om. Men men.

Vi har kaosnätter med V nu. Så less. Vi turas om så jag ska inte klaga men det är tråkigt att nån av oss alltid är trött. Nu är hon förkyld så det är mest därför men ja, kaos innan det med. Fas? Hatar faser. Och hatar förkylningar!!!

Jag har fått nytt jobb! Var på en till intervju efter den andra och det jobbet fick jag. Fick det andra med men gick på magkänslan och tackade nej till det ena. Nu HOPPAS jag på jobbstart redan 10 augusti. Det beror på makens jobb. Jag är så sugen på att jobba!!! Har gjort mitt vad gäller föräldraledigt för denna gången.

Men måste måste uppdatera garderoben. Jag har redan börjat men ändå. Jag har nog inte skrivit det men för nån månad sen (?) nådde jag min målvikt! Så nu tränar jag varannan dag typ och njuter av att ha min gamla kropp tillbaka. För så är det faktiskt, jag ser i princip ut som innan barnen nu. Det är jag glad för!

Nä. Sommar sol och semester nu. Uppdateringarna blir inte många så vi hörs när vi hörs :)

1 kommentarer

Dujaghanvi

10 Jul 2016 11:41

Stort grattis till nya jobbet! Och du är SÅ duktig som nått din målvikt! Heja! Då är det kul att få unna sig nytt till garderoben! Speciellt om man dessutom fått nytt jobb! Hoppas jobbiga nätter blir till bra snart igen, håller med - dessa j.ä.k.l.a. faser. Man blir knäpp!

Svar: Tack och tack! Hoppas vi med, faser tar döden på mig 🙈
Drömmar och längtan

Kommentera

Publiceras ej