Innan maken går på semester! Ska bli sååå skönt! Sex veckor tillsammans får vi, helt underbart!

Har inte hört nåt från jobbet, börjar tappa hoppet, hehe. Men hon sa mitten på denna vecka och det är ju inte än. Känns bara att ju mer tiden går desto mindre chans att det blir mitt. Men men. Vänta vänta!

Tjejerna är förkylda. Mest E, men det verkar vara en mild variant. Hon är på dagis idag i alla fall. Igår var en spännande dag, haha. Allt bara gick i ett hela dagen! Helt slut igår kväll. Dessutom har V börjat vakna för mat igen på nätterna och jag bara ORKAR INTE ta fighten. Måste sova. Hon får äta. Orkar inte härda ut.

Tänkte ju kanske ha E hemma själv den här veckan men jag orkar inte det heller. Helt slut. Men får dåligt samvete när nästan alla andra gått på ledigt. Men men. Ska sluta med mitt dåliga samvete känner jag.

V kommer krypa snart tror jag. Hon rör sig så fort man lägger ner henne och pressar sig framåt med rumpan upp. Och snurrar som bara den. Heja V!

1 kommentarer

Dujaghanvi

29 Jun 2016 05:11

Äh! Hon har skitkul på dagis! Njut av "halvledigt", sen har ni ju ändå sex veckor ihop! 👌🏻 Och heja V! :)

Svar: Jag veeet. Fattar inte varför jag har dåligt samvete?! Typiskt mammagrej. I alla fall här 😁
Drömmar och längtan

Kommentera

Publiceras ej