Tillbaka efter sommaren, har haft en välbehövlig paus. Så skönt på ett sätt, har kunnat slappna av och bara vara, och njutit av att vara bara vi. Man vet ju aldirg när det förändras!

Jag har börjat med försök 2 nu. Började med primolut i början på augusti, fick mens, och nu har jag sprutat i 8 dagar. Är på cd 11 idag. Klockan 9 har jag tid hos läkaren så då får vi se. Dock tror jag inte det har hänt nåt, men vem vet! Jag tror att jag behöver större doser för att det ska gå, om det nu ska gå. Ja, ja. Vi får se.

Känns skönt att få prova på "riktigt" nu. Förut blev det ju avbrott mitt i allt för sommarledighet, hann ju bara upp till 63. Min läkare är ju så försiktig och höjer så lite lite varje gång. Men men, antar att han kan sin sak. Hoppas jag i alla fall!

Ha en fin dag, jag skriver nog sen!

Kommentera

Publiceras ej