Känner ingenting. Lite molande kanske, men inte mer. Borde ha ägglossning idag. Ca. 8,30 har det gått 36 timmar, sist fick jag äl efter 44 timmar så 16,30 ungefär borde jag få det denna gång om det är samma som förra gången. Men ja, inget är ju samma som förra gången så vem vet hur det blir denna gång...

Vaknade med jordens huvudvärk, och nu vill jag inte ta Alvedon för att jag är rädd att jag inte ska känna ägglossningen. Knäpp? JA! Men vi får se...kanske måste ta en.

Nu har vi gjort det vi kunnat denna gång i alla fall. Hinner inget ikväll då maken ska bort, och ärligt talat vill vi inte heller. Det får gå som det går nu. Det sägs ju att det är viktigast att ha sex INNAN äl, så vi kör på det!

Hepp, håll tummarna för min kropp idag! Ha en fin onsdag!

1 kommentarer

Dujaghanvi

27 Nov 2013 08:01

Håller tummarna! Jag tycker det är lite skönt när äl är över - då har man liksom gjort sitt. Man kan andas ut. Då är det kroppen som får ta över och göra vad den kan. Stressen för mig är innan äl: när kommer äl? Tänk om vi missar den? Så - jag hoppas du känner likadant och kan andas ut, du har gjort ditt nu, varsågod kroppen, ta över!

Svar: Känner fortfarande ingenting så stressen har inte lagt sig än. Däremot är det ju inte säkert att man känner nåt. Vi får se helt enkelt :) kan ju inte göra så mycket mer än att vänta nu. Kanske borde ha sex en gång till men nu blir det inte så. Förhoppningsvis har jag haft äl innan ikväll ändå :)
Drömmar och längtan

Kommentera

Publiceras ej