Onsdag om två veckor är det dags för ultraljud igen. Längtar med skräckblandad förtjusning. Men det blir bra!

Min barnmorska ringde idag och tydligen låg mitt tsh för högt igen (jag har hypotyreos). Men det hade jag väntat mig, var samma sak när jag var gravid sist. Så nu ska jag höja dosen och ta nya prover om sex veckor. Det blir bra :)

Jag och E har spenderat eftermiddagen på ett köpcentrum med en vän men nu är vi hemma! E väntar på pappa och sitter och säger pappa pappa pappa hela tiden. Favoritordet även om hon faktiskt säger mamma ibland också ;)

2 kommentarer

Dujaghanvi

29 Apr 2015 18:43

Åh säger hon pappa och mamma, va gulligt! ❤️

Svar: Ja! Det är sååå sött! 💕
Drömmar och längtan

Dujaghanvi

29 Apr 2015 20:35

Jag tror det kommer bli jättejättejättebra om 14 dagar. Men förstår att väntan känns lång! Hoppas tiden dit går fort! (Men ändå långsamt så att du hinner njuta av tiden med E!)

Svar: Ja det är dubbelt det där! Man vill både att tiden ska gå och att den ska stå still 😅
Drömmar och längtan

Kommentera

Publiceras ej