Vad fort man glömmer! Bebisar är sååå små! Och bajsar extremt mycket...och har en sjuk ljudkapacitet i förhållande till lilla kroppen. Shit vad de kan skrika! 

Natten var lite kaos, allt blir liksom jobbigare på natten och när man är ensam...som tur var slapp jag sällskap i rummet. Ganska lugnt här på BB. Fick sova 03-07 typ i alla fall så det känns lugnt än så länge. 

Vi har varit på check för att få åka hem och allt var bra. Måste dock tillbaka imorgon för 48-timmarskoll och på måndag blir det återbesök. Lite konstigt kan jag tycka men men, bra att de kollar allt och det tar ju bara 10 min för oss att köra till sjukhuset så det får det vara värt! Mååååste heeeem nuuuu! 

Jag ammar inte, beslutade det innan och det känns rätt nu. Har haft lite dåligt samvete över det fram tills nu men jag ammade ju inte E heller och hon blev ju bra ;) så vi kör på det nu med! Många som har åsikter (nähä?) märker jag men det rör mig faktiskt inte i ryggen denna gång. Vi vet vad som är bäst för vår familj!

Nu ska jag vila lite här med en skrutta på bröstet...efter lunch kommer maken och världens bästa storasyster. Jag blir tårögd bara av att tänka på det. Som jag saknar henne! Min stora lilla tjej!

1 kommentarer

Dujaghanvi

20 Dec 2015 16:52

Så härligt! Hur var mötet med storasyster? ❤️ Du gör helt rätt i att ta det beslutet, och inte låta någon annan komma med åsikter! Ni gör det som är bäst för er! Hoppas ni får en fin jul! Kramar

Svar: Det gick bra, lite konstigt för E att komma in på BB och så var jag där, hon kände ju inte igen miljön. Hon blev lite blyg först men det släppte sen! Tack detsamma! Kram 💕
Drömmar och längtan

Kommentera

Publiceras ej