Jag trodde det var dags i kväll, massa sammandragningar och molvärk...nu har det dock avtagit så vi får se vad som händer. Om inte annat känns det lovande inför torsdag.

Jag fick den härligaste gravidkommentaren av dom alla idag; "är du säker på att det inte är tvillingar? Guuud vad stor du är". Eh, ja...jag har 12 dagar till BF, då är man stor, men tack?! Gah. Orkade inte ens säga nåt eller bli irriterad. Bara bytte ämne...

Nu väntar jag in maken som är ute en sväng och sen blir det hallonbladste och chips. Japp, nu går jag all in på onyttigheterna, hehe. Det är ju ändå helg fortfarande ;)

1 kommentarer

Dujaghanvi

13 Dec 2015 22:04

Att folk bara inte kan hålla k***en...?!? Och Gud vad sugen jag blev på chips! Heja dej och bullen i ugnen, snart är hon här!!

Svar: Visst är det fascinerande? Jag trodde liksom den kommentaren dött ut?! Jag tar kolhydratladdningen på största allvar, haha ;) tack för hejarop!
Drömmar och längtan

Kommentera

Publiceras ej