Inget nytt under solen. Hade massa molvärk igår. Hoppas det betyder att tappen är redo...24 timmar kvar tills undersökning. Vet inte vad jag ska tro? Blir det av imorgon? Gah. Ingen idé att noja och stressa upp sig för det blir ju som det blir ändå. 

E ger mig (oss) bra nätter nu. Hon sover i egen säng fram till tre ungefär. Sen går maken in och sover med henne i stora sängen i hennes rum och då sover hon fram till åtta typ. Jag sover i vår säng. Skönt! Vi kommer göra så i början när lillasyster kommit också, en med varje unge liksom. Allt för sömnen ;)

Vi har inte berättat för nån utom mina föräldrar vad som ska (förhoppningsvis) hända imorgon. Orkar inte med folk och deras ovälkomna kommentarer. Är sååå less på människor som vitt och brett berättar saker man inte vill veta. "Jag känner en som förlorade sitt barn dagen innan bf", "Du vet att man kan förlora barnet fast man är i vecka 26? Det gjorde min kompis"...osv. Vad är det för
konstiga behov folk har? Vad är syftet med att säga så? Gah.

Äsch. Nu vaknar min lilla tjej här...ska njuta extra mycket av henne idag. Tänk om hon blir storasyster imorgon?!

1 kommentarer

Dujaghanvi

16 Dec 2015 09:41

Skönt att ni får sova nu när det verkligen behövs! Duktig liten E! Och galet - imorgon kan hon vara storasyster.. Jag blir alldeles till mig vad häftigt! Njut av E idag, och vila! Glöm inte kolhydraterna! ;) kramar

Svar: Ja, eller hur! Däremot är dagsvilan kaos, haha. Men man kan inte få allt ;) ja det känns helt sjukt..! Förstår inte alls faktiskt, haha. Jag ska inte glömma kolhydraterna, lovar! Kram
Drömmar och längtan

Kommentera

Publiceras ej