Bebis är redo, klar att lämna min kropp och leva utanför. Sjukt vad snabbt denna graviditet gått! Men än verkar hon ha det bra i magen, och det gör inte så mycket...är rätt leds på att vara gravid med alla krämpor men på nåt sätt är det ju mysigt också. Jag har sååå ont i kroppen på nätterna och det tär på humöret, jag vill bara få sova utan att vakna en gång i timmen. Men men. 

Jag börjar bli lite rädd för förlossningen. Men jag försöker att inte tänka på det, det kommer bli bra! Ingen idé att elda upp sig nu...det blir som det blir. Just nu är min stora fråga epidural eller ej, födde utan med E och tror inte jag vill ha det nu heller. Kör all in med lustgas som det känns nu men man kan ju ändra sig. 

Nä. Ha en fin helg, måste bli bättre på att uppdatera men dagarna går sååå fort!

1 kommentarer

Dujaghanvi

05 Dec 2015 10:24

Wow!! Tänk att det är dags närsomhelst! Tänker på er och ser fram emot "vi-är-på-väg-till-BB-inlägget"! ;) kram, njut av sista tiden!

Svar: Ja sååå sjukt! Får se om det hinns med haha, är livrädd att det ska gå med turbofart ;) kram och tack!
Drömmar och längtan

Kommentera

Publiceras ej