Idag är det 39 dagar till bf. 31 till igångsättning. Hoppas jag. Dagarna går så fort, jag hinner inte med och vet inte vad jag känner. Jag är rädd, ja. Men jag känner samtidigt nån typ av lugn, konstigt nog. Vi har boat klart...lillasysters rum är inte klart men det kommer det inte bli heller, det känner jag ingen stress med denna gång. Vi har renoverat klart köket, fixat trädgården inför vintern...ja typ så. Handlat lite smått till lillasyster men inte mer än så. 

Har beställt en ny skötväska också, den får bli BB-väska. Den borde komma idag eller imorgon! Då ska jag börja packa! Koka napp och nappflaska ska också göras...tvätta kläder behövs inte eftersom alla Es kläder fortfarande är fräscha. Har bara tvättat de få nya plaggen vi köpt...

Ja...i eftermiddag ska vi till barnmorskan :) spännande, längesen vi var där nu! Hoppas allt är bra med miss no-name! Lite panik över det, men det tar vi en annan gång!

Happy måndag!

Kommentera

Publiceras ej