Ännu en ledsen lämning. Jätteledsen. Jag blir lite trött när personalen inte tar emot E när vi kommer på morgonen. Känns som att ingen har tid och jag får liksom leta på nån och tvinga den att ta E, typ. Jag ska prata med personalen idag. Det känns viktigt för mig att de ser E när vi kommer och tar emot henne, jag ska inte behöva lämna över henne. Jag begär ingen välkomstkommite men en person som säger hej och tar E i handen/famnen när jag ska gå är väl inte för mycket begärt?! Nä, det känns inte bra med förskolan just nu. Är besviken faktiskt. Men jag ska prata med dom idag när jag hämtar och hoppas det känns bättre sen. Så får vi se... Känns liksom bara som att jag vill hämta hem henne igen så fort jag lämnat henne och så ska det inte behöva vara!!! Jag vill känna mig lugn och trygg med att hon är på förskolan. 

Imorgon vägning!!! Spännande! Och jag har bokat tid för konsultation med en pt på gymmet jag ska köpa kort på. Måste bygga upp kroppen nu innan den förfaller helt ;) 

Kommentera

Publiceras ej