Alltså jag vet inte vad det är med mig. Jag tycker allt är jobbigt just nu. Det enda jag vill är att stänga in mig i ett rum med ljudisolerade väggar och äta choklad. Bara glo. 

Det brast för mig igår, maken har fått ta V på natten fast han jobbar långa dagar. Känner mig sämst men jag ORKAR inte. Jag bara kände att jag måste få sova. Nu. Vs mage strulade och hon bara skrek igår kväll. Längtar tills hon blir lite äldre så tarmarna är mogna. Och så E som är i nån härlig fas. Säger man nej eller om hon inte får som hon vill flyger det grejer, vrålas det eller så får man en smäll. Gahhhhhh. Envisa unge. 

Jaja. E är på dagis nu och V sover. Jag ska ta en promenad sen tänkte jag. Om jag orkar. Skulle behöva hämta paket men det är ingen brådska. Kanske bara blir kvar här i soffan...

Kommentera

Publiceras ej