Alltså, vi hade grannar över på fika igår...de har en tjej som är som E och en som är två år äldre. Mamman sa att de redan sökt skola till båda!!! Jag fick lite panik då... Vi har "stans bästa skola" i vårt område och tydligen börjar föräldrar sätta barnen i kö på BB, typ. Då är det här alltså en år 4-9 skola!!! Så imorse satte jag mina tjejer i kö dit också. Skolstart 2024 och 2025. Känns heeeelt sjukt ju! Hade inte ens sökt förskola till V innan, men nu är det fixat också.

Puh. En annan har svårt att planera helgen, alla andra planerar hela barnens liv redan på BB. Haha. 

1 kommentarer

Dujaghanvi

24 Jan 2016 15:01

Haha, herregud! Det kanske man skulle göra också.. Jag är med dig! Helgen är tillräckligt avancerad! ;)

Svar: Ja men alltså va? Vad hände med att gå i närmsta skola? Nu ska man VÄLJA? Ja ja. Jag känner mig gammal ;)
Drömmar och längtan

Kommentera

Publiceras ej