Jag har så mycket jag vill skriva men jag hinner inte! Sen glömmer jag vad jag ska skriva och då är det kört...men men. Sånt är livet...

Jag vägde mig häromdagen. 9 kilo kvar till startvikt. Jag bryr mig egentligen inte nämnvärt ärligt talat men jag vill gå ner 14 kilo. Innan graviditeterna vägde jag 67 kilo till mina 1,80. Med E gick jag upp över 30 kilo. Sen ner till 80 innan jag blev gravid med V, då gick jag från 80 till 99 kilo (på sista barnmorskebesöket). Nu väger jag 89. Jag vill väga 75. 

Men det är svårt. Nu har jag mina två fina underbara tjejer, E som börjar förstå och jag tänker INTE banta eller äta annan mat än alla andra. Aldrig! Samhället är sjukt nog ändå!!! Jag vill må bra, äta bra och träna för att bli stark. För att orka. Så nu täntke jag ge Viktväktarna en chans, de har ett program som heter mat och motion som låter bra. Ska testa en månad från och med måndag tänkte jag! Så får vi se om det är nåt för mig :)

Nu tillbaka till kaoset ;)

1 kommentarer

Dujaghanvi

09 Jan 2016 01:13

Men nio kilon är ju ingenting! Du födde ju precis! Var snäll mot dig och kroppen! Helt rätt i att strunta i bantning etc, bra förebild för dina tjejer ❤️ ta det lugnt, det tar ju sin tid! Kram

Kommentera

Publiceras ej