Stressig morgon med missnöjd bebis. Hon sov sex timmar utan mat inatt. Men gnällig imorse som sagt, förmodligen hungrig insåg jag lite för sent...tydligen är man vrålhungrig när man sover länge ;) note to self...

E hamnade lite i skymundan imorse och jag har så dåligt samvete över det. Jag klädde på henne fel kläder också. Overall och vinterskor. Skulle kört fodrat regnställ och fodrade stövlar för det var en sjö ute på gården. Inga galonisar har jag heller köpt till föris. Är lite anti galon men fick minsann höra att det ska finnas på förskolan...så det är väl bara köpa ett par. Ringde maken och grät (?!) pga det och han undrade om man skulle köpa flytväst också? Haha, ja. Hon fick mig att känna mig som en ännu sämre mamma och det behövde jag inte då! 

Igår kväll började jag fundera på om jag har fått förlossningsdepression eller om det helt enkelt bara är för mycket. Egentligen tror jag mest på det sistnämnda men kan ju vara bra att ha det i åtanke om det inte går över... 

Kommentera

Publiceras ej